Baila morena

Gokväll!

Har precis kollat på Adam och Eva och funderar på om man skulle ta och sova? Är dock inte trött för 5 öre, sov två timmar när jag kom hem från jobb. Inte bra men det är ju bara så jävla skönt. Siesta är det bästa som finns :)

Igår var vi på en irlänsk pub här nere, i love it, ska bli mitt nya stammis ställe. Hänga där med alla fotbollshulliganer, YEAH!

Har inte så mkt intressant att skriva, funderar på att färga mitt hår mörkbrunt... va tycker ni om det? Kommer nog ske vilket som, är trött på att vara blond. Så snart kanske jag är en morena guapa ;)

Och mitt rum är svin sviiiiin sviiiiiiiiiiiinkallt, ni har ingen aning. Ligger här nu med tjocktröja och jogging, ett tjock täcke plus två filtar och huttrar och skakar :( Ingen som värmer mej, stackars stackars mej alltså :P

Nej måste sova. Fredag imorgon också... wiiiiiiiie! Ska ut och dansa som aldrig förr!

Buenas noches

Kommentarer
Postat av: Lisa

Såg att du skrit på face.... Ja jag vet!!! Bara testa igen så prickar du säkert rätt nån gång=)

2009-02-15 @ 22:32:45
Postat av: emma

jaha funderar du på de? hehe varför vill du vara brunett då?

2009-02-17 @ 10:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0