Slut

Tjohoo jag är helt slut i huvet. Denna veckan har varit hård men rolig. En dag kvar nu :)
Imorgon blir det idolfinal, god middag och massa godis. Yeah!

Kan inte skriva så mycket mer nu... jag fryser ihjäl, det är så grått att jag inte märker om det är dag eller natt, folk håller sig till sitt, ingen sticker ut. Visst är detta ett bra land på alla sätt men även om jag har det jobbigt ibland i spanien med språket, sjukvården, dumma hyresvärdar..osv osv.. så överväger fan det härliga livet man lever där. Tar dagen som den kommer, lever i nuet och är lycklig. Jag älskar att vara i sverige på semester men mitt liv vill jag leva i den bästa staden i världen. Iallafall just nu.


mina sista ord får bli att JAG ÄLSKAR BARCELONA!

                                      

                                       Här bor jag :)

Här låg jag hela sommaren


Camp Nou


Dildon


Denna bor jag två gator ifrån


Sist men inte minst..... alla mina beundrare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0