Way back into love

Mmm den låten är ju så himla mysig med Hugh Grant haha. Från världens bästa film, hmm vad hette den nu? Kommer ikke ihåg. Har lyssnat på den nu 500 ggr :P

Då var det söndag igen, helgerna går på några sekunder sen är dom över. Men imorn blir det kvällstider på jobb igen, ska bli skönt! Helgen har varit underbar, var på city hall i fredags med Amanda, skulle träffa Honom där. Hehe, jagt var helt nervös hela dagen och ville bara att klockan skulle gå. Så det blev lite för mycket dricka för min del (skyller på min nervositet haha) Men iaf, det var trevligt och ja han var där :)
Sen på lördag morgon packade jag min strandväska, han kom och hämtade mej så drog vi till Costa Brava. Tog väl typ lite mer än en timme att köra dit och det var så mysigt att komma bort från Barcelona lite. Så fint här är utanför stan med all berg och småbyar och utsikt över hela kusten. Vi åkte till en liten strand, skitfin var den med klarblått vatten, inte som stränderna här. Helt underbart var det... min bästa dag hittills här ;)
Var hemma framåt 20 på kvällen och var helt slut, bakis från fredagen och dagen hade tagit mycket energi. MEN, här hemma var två festsugna tjejer som övertalade mej att dra med till Opium. (Amanda jag gjorde det endast för din skull) haha. Men det var trevligt, gillar dock inte musiken där men terassen är ju oslagbar! Så det blev party där framåt morgonen. Amandas kompis Linda är här över helgen och vi hade en liten galen efterfest om man säger så :P Haha, så sjuka vi är.. hatten var bäst ;) Så mycket man går ut här egentligen, kom på att det enda jag skriver om här är ju mitt festande, men det kanske är lite underhållande ändå? Men jag tar det faktiskt lungt, det är inte alls som att gå ut i Sverige ju, här kan man gå ut helt nykter och ändå ha skitskoj!

Nu sitter jag här och myser i min ensamhet, Amanda och Linda är i stan.. ringde Amanda nyss och dom var lite småfulla, var inne på sitt andra glas vin, LOCAS! Hahha. Så HIIIIIIIIIMMLAAAAA galna!

Ikväll ska jag träffa honom, längtar faktiskt, har inte tröttnat än ;P Det börjar bra iaf detta men vi får se, jag är ju som sagt lite komplicerad och de argentiska killarna är ju inte heller de mest pålitliga. Trust me, i know! Men ja som sagt, vi får se!


Vet ni vad. jag ska faktiskt lägga upp lite bilder från costa brava här hihi så här kommer dom! Enjoy!  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gumman det är jätte intressant att läsa om vad du har för dig.. och att det bara gäller festande, ja det gör inget.. En del av dig ju=))) haha!! Saknar dig min vän<3 Kul att det fick bra och så! Skicka mig en bild! Puss puss gumman min

2008-09-21 @ 23:32:50
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: emma

ååh vad mysigt att komma iväg på en liten tripp.. så fint där är... badade du något??? jaaajaa men vafan du e ung.. festa på... o sen kan du festa utan att dricka också så det gör ju inget =) roligare attt komma ut och träfffa folk än att sitta hemma på pottan!

Keep blogging

puss emma

2008-09-22 @ 18:58:11
Postat av: Lisa

hoho saknar dina samtal!!!!!!!! ;)

2008-09-24 @ 11:15:41
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: [email protected]

ååh så mysigt det ser ut att ha det!! du vet att jag har hemtele nu vaaaaaaaaaa... 040231315................ call me!

2008-09-25 @ 11:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0