Svennefest

Igår var vi på svennefest på city hall. Hade sjukt roligt och träffade en väldigt intressant person ;) Sällan jag skriver här om alla intressanta "personer" jag träffar, haha. Men detta känns faktiskt annorlunda på nått sätt, kanske bara är inbillning vem vet.. men det känns bra iaf :)

Idag har jag varit så jäävla sjuk, drack typ ingenting igår men imorse när jag vakna trodde jag seriöst jag skulle dö. Har bara legat och kallsvettats och spytt hela dagen, fyfan. Vet inte vad det var, kanske nått jag ätit.... skumt iaf. Jaja nu mår jag bättre iaf och är redo för jobb imorgon. Fredag också, yeeah! Världens bästa fredag ;)

Imorgon ska jag ut med Amanda och ett gäng killar från usa som hon raggade upp igår den dåren :P Sen ska vi till city hall, där jag ska möta personen från igår. Personen jobbar då där, engagerar festerna lr nått sånt. Sen på lördag morgon drar vi till costa brava! Kan inte fatta det haha, men det ska bli så nice att komma bort från storstaden även om det bara är för en weekend. Bara få se nått annat av spanien :) Och man måste vara lite spontan ibland, och framförallt med en person som är spontan, i love it! Amanda är så orolig naaaaaaaw, hon tror jag ska bli bortrövad lr nått :P

Nu ska vi snart nanna här hemma, här ser ut som en svinstia men imorn blir det storstädning! Ha det så bra!

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0