Sjuk :/

Usch jag har gått och blivit sjuk. Det var väl oundvikligt egentligen, både Sandra och Amanda har varit jättesjuka så jag har bara gått och väntat på min tur. Idag har vi börjat jobba morgon på jobb istället, kl 9 - 15 och ska väl göra det ett tag. Bra på ett sätt, så man kanske vänder tillbaka dygnet lite och får lite sundare livsstil.
Fy vad jag har mått dåligt idag på jobb, suttit och svettats som fan och min hals känns hur tjock som helst. Också ska man prata och prata hela tiden, lite jobbigt. Men jag gör mitt jobb iaf :P

Drog hem direkt efter jobb, skulle handla hem mat men det är kataloniens nationaldag idag så allt är stängt. Får göra det imorn. Ska bara vara hemma här och vila upp mej hela kvällen, vill bara bli frisk. Var hemma hela kvällen igår också, skönt faktiskt. Får spara mej tills helgen ;)

Jag satte rekord på jobbet igår haha, eller delat med en annan tjej sen innan, 28 bokningar på en dag. Jag ligger i :P Så idag fick jag en applåd hihi ;) Roligt när det går bra.

Nu ska jag lägga mej och läsa hänt extra som Amandas mamma tog med sig hit :) Kanske sova en siesta också, tror jag behöver det. Alla här hemma är på stranden. Stackars stackars mej ;(

Jag finns på msn och skype hela kvällen så bara skriv om ni är inne. Och Lisa, du har mitt hem nr.. ring ikväll om du har fixat ett sånt kort. Jag vill prata med er där hemma ju!!! Känner mej lite ensam idag.

Jaja, ha det så bra alla! Beso

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis gumma, du är så duktig=))) Är på jobbet, men ringer nu!! Puss

2008-09-11 @ 20:27:46
Postat av: emma

ojdå har du blivit sjuk :( stackars dig i den värmen puuh.... vet hur jobbigt det e... blev sjuk i cypern också.. som tur väl var det sista natten men det är så jobbigt dår vill man ha mamma där haha (: ... duktig du är på jobbet =)) vad är det ni bokar in egentligen?? ja jag ska se om jag kan försöka få in en liten tripp trots alla "omständigheter" jag har ju börjar spara en del pengar så på så sett ska det kunna lösa sig... vi får ta o snacka med dem andra om det... en sväng i slutet på oktober hade ju inte suttit fel!=))o då är säkert priserna ännu billigare!=)

2008-09-12 @ 08:47:45
URL: http://emmzey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0