Kokar

Fyfan vad varmt här är, hela denna veckan har varit över 30.. och idag är det värst, så jävla kvavt och klibbigt. Men man ska inte klaga, hellre detta än kallt och ruggigt!

Är seg på att skriva här, jag vet.. måste bättra mej. Det är ju inte så att jag inte har något att skriva om, händer ju saker hela tiden. Kan ta en kort sammanfattning av veckan hittills:

Måndag:
Hade ju som sagt en dejt om ni läste mitt förra inlägg :p Plus att vi skulle ut med jobbet. Så jag slog två flugor i en smäll och tog med honom ut med tjejerna från jobb haha. Gick och käka på en mexikansk resturang, var jättegott och det blev en del mojitos också :P Men det blev ingen utgång.. tjejerna drog hemmåt och jag och min dejt (nämner inga killnamn här haha) gick till placa catalunia och satt där bland alla crazy hippies och drack packisöl. Jag älskar att sitta på catalunia.. där är så galet folk, det är bara kul att kolla på alla. Haha sån luffare är jag. Iaf, sen följde han mej hem.. gick hela vägen, riktigt skönt. Så det var trevligt, han är en riktigt rolig och skön kille men jaaa, jag vet inte, är inte redo för någonting.. bara kul att träffa folk och umgås.

Tisdag:
Sov typ tills 13 (som vanligt) käka och dra till jobb. Efter jobb var jag sjukt trött och jag och Amanda planerade att bara ta det lungt. Men Sandra skulle ut med några killar här från jobb så när jag och Amanda kom hem och hade fetat oss med pizza och mcdonalds blev vi lite sugna på att möta upp dom andra och dra ut ändå. Så det blev några öl och sen en promenad till catalunia, snackade dalmål hela vägen, haha så jävla roligt var det. Mötte upp dom andra och drog till Roxy.. sjukt bra ställe med BARA hiphop och rnb, snacka om att jag har saknat det sen jag kom hit, bara house överallt.. men måste ändå lära mej tycka om house för det är det dom bra klubbarna här spelar. Men det var riktigt nice att dansa till rnb :) Träffade värsta killen där haha, fotbollsspelare slash modell... just en sån jag vill ha ;) haha nee.. men han var rätt snygg faktiskt. Och han bor typ granne med oss, rakt över gatan. Men vi får se, han är säkert ett svin. Jag och Amanda gick hemmåt vid 4 tiden.. älskar att vi bor så pass centralt nu att vi kan gå hem, tunnelbanan slutar gå kl 00 på vardagar och det är ju så dyrt med taxi i längden. Och det är bra motion också!

Igår då.. sov länge som vanligt.. gick till banken innan jobb och fixade bankkonto. Skönt att ha det gjort. Sen jobba, hem och fetade oss igen med aioli och bröd.. skulle egentligen lagat en ordentlig middag men det blev inte så. Usch måste sluta äta såhär dåligt. Sen var vi bara hemma, kollade på the ring och myste. Jag har mått så illa hela natten pga aiolin, var nära på att spy flera gånger men jag höll mej. FYYY ska aldrig mer äta det!

Och idag har vi varit och storhandlat mat.. så nu har vi massa nyttigt hemma så idag börjar mitt nya sunda liv :P Bara frukt och grönsaker och ägg och tonfisk. Eller inte.. haha.. men kan inte äta som jag gör nu! Får bli ändring.

Ikväll får vi se vad som händer, kanske ska träffa killen från i måndags och hitta på något.. drar med mej Amanda i så fall och han får dra med sig en killkompis ;) Men vi får se.. planerar inte så mkt här, allt är så spontant och det är det jag älskar. Har iallafall en inflyttningsfest planerat hos oss på lördag, har bjudit in hela barcelona typ, haha.. så vi får se hur det går. Får hålla det lungt.

Nu ska jag börja jobba igen. Jag saknar mina kläder där hemma och mina skor! :( Och lösgodis!!! Så om nån planerar att hälsa på mej så vet ni vad ni ska ta med! Jag skriver en lista haha.

Ha deeeeeeet! Chau!

Kommentarer
Postat av: emma

tjoggge vad är det med dej och dina öl?? haha var e CIDER TJOGGE??hoho..

kul att höra att du har det bra i barcelona... kommentera gärna min blogg så jag vet att du har det ännue bättre haha... hade varit kul o få en liten kladd från dig iaf =))

snart får vi komma och hälsa på...

Puss gummmaaaan LEVV LIVVVET passa på nu har du chansen!=)

Löööööööwe

2008-09-06 @ 13:51:42
URL: http://emmzey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0