Ikea!

Idag har vi varit på ikea :) snacka om att man kände sig som i sverige igen. Allting såg likadant ut, exakt likadant med klippan soffor, bokhyllan billy mm.. vi bara "Åhh denna har jag, och denna och denna!!!!"
Käkade köttbullar, potatis, sås och lingon och snacka om att det var gott, fyfaan! Sen köpte jag en marabou rulle och utanför i ikea shoppen sålde dom massa svensk mat. Köpte knäckebröd, kalles kaviar och ballerinakex :D Haha, var typ där bara för matens skull. Man uppskattar svensk mat och allt annat svenskt på ett helt annat sätt när man är här. Man bli en riktig patriot :P

Köpte faktiskt lite annat än mat också, tro det eller ej! Det blev ett tjockt täcke, påslakan, värmeljus och två mattor till hallen. Börjar sakta men säkert bli hemtrevligt här hemma :)

Vi åkte direkt efter jobb och kom hem för nån timme sen typ. Fotbollspelaren vill ses ikväll men jag vet inte om jag pallar. Jag är konstig nu på sista tiden, pallar inte träffa nån, stör mej på alla. Men det är väl så, kan väl inte förvänta mej att träffa "den rätte" efter bara en månad här. Och jag har ju svårt för att fastna för killar som vanligt, kan typ bli intresserad första gången jag träffar någon och vill att han ska ringa och höra av sig men när han väl hör av sig och vi ses igen så är det inget spännande längre, jag blir helt enkelt inte intresserad. Men det tar väl sin lilla tid.
G (vi kallar honom så) har iaf hört av sig, träffade honom några gånger under mina två första veckor här men sen rann det ut i sanden typ, han har varit iväg i frankrike och så. Men idag ringde han och är tillbaka i Barcelona och imorn ska vi ses. Ska faktiskt bli roligt att träffa honom, va skoj att prata med han igen idag. Sötis ;)

Oh jag vill till roxy ikväll! ;( Jävla piss morgontider! Jaja, nästa vecka börjar vi förhoppningsvis sent igen och då SKA jag dit och shaka!

Nu ska jag äta ballerinakex, muuummmms! Chau!

Kommentarer
Postat av: emma

ikea hahha (: jaaa det är så jävla unikt att det finns över hela världen...

2008-09-18 @ 08:48:48
Postat av: Pappa

Konstigt. För vi har inte hittat nåt ikea i Thailand.Måste va gott mrd ballerinakex.

2008-09-18 @ 13:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0