I <3 Barcelona

Fyfan vad jag trivs här, det blir bättre och bättre för varje dag, varje minut. Älskar verkligen denna staden, skulle kunna bo och leva här i framtiden. Så känns det nu iaf :) Ville bara säga det haha. Och måste göra klart att vädret är underbart nästan hela tiden, var bara i lördags det var mulet annars är det strålande sol och över 30 grader varje dag. Så vädret är ingen ursäkt till att inte komma och hälsa på mej ;) Man kan faktiskt ligga på stranden hela oktober ut!

Måste jobb nu, see yaa


Kommentarer
Postat av: emma

hehe nee jag vill inte ligga på stranden (: ändå eftersom det bara ee några dagar.. då vill jag se annat i standen =)... men tyvärr har jag praktik hela oktober... o lisa dom ska åka i december så det blir helt enkelt bättre att ta det i feb- mars...det kanske kom ut lite fel med vädret.. me jag tror nog att du fattar min poäng trots allt...

2008-09-10 @ 13:22:32
URL: http://emmzey.blogg.se/
Postat av: emma

jaa vi får se om vi kan prega in en liten weekend helg där.. jag vet det är ju asbilligt!!!

Men det måste finnas pengar... och en helg som alla kan... elller ja iaf vi fyra.. kamil, martin ,lisa och jag... vill som fan !!

Hade varit skoj att ta ett "litet" PARTAJ igen.. det var längesen nu...

Bra att du trivs... vi sa till dig att allt kommer bli bra!=)))

Pusss

2008-09-11 @ 12:22:38
URL: http://emmzey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0