Helgen

Var väldigt hård :P Hehe, mkt fest. Drog till Born i fredags, ett skitmysigt område här i barcelona med massa barer och resturanger. Väldigt spanskt och oturistigt :) Jag och Amanda mötte upp Lucy och en kompis till henne där på en asnice bar. Sen drog vi vidare till en nattklubb, kommer dock inte ihåg vad den heter men bra var där. Hiphop rnb igen, yeah i love it ;) Bara dansa hela natten, varmt och svettigt var där.. men så jävla bra!

Och i lördags hade vi inflyttningsfest ju, jag och Amanda bara låg och kollade film hela dagen, mulet och regningt var det så det blev ingen beach som jag hade planerat. Men det var rätt skönt ändå efter fredagen. Sen kom allt folket, bara öste in haha, i vårt lilla lilla vardagsrum :P
Sen blev det utgång igen, först till Opium cinema sen Opium mar som jag ääälskar! Sjukt roligt, mindre bra musik men dom har ju sen grymma terassen som kompromissar all skit house musik dom spelar! Träffade modellen/fotbollsspelaren som jag har stämplat som en svin sen förra veckan. Haha, han bara "varför har du inte ringt??" blablabla.. displayen var sönder på hans mobil så han hade inte kunnat se mitt sms. Bullshit? Antagligen :P Men han verka allvarlig och hans kompis vissste vem jag var så han har ju iaf snackat om mej. Men jag dissa han rätt rejält ändå! Och igår sågs vi en runda på kvällen, han bor bara rakt över gatan ju, var ute på en kvällspromenad genom barcelona, var rätt mysigt faktiskt.

Idag ska jag och "lillsyrran" Amanda träffa två rockstjärnor haha ;D Ska möta dom nu om en timme, gå och käka och kanske sätta oss på en bar. Ska bli niccee!

Måste in och sätta på mej lite smink nu.. kommer uppdatering snart! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: emma

jasså modelll och fotbolspelar hahha tjoggan varför dissar du ett sånt kap!?=)

japp men vi vill komma när det är fint haha... om det regnar o så e de ju icke så kul... men jaa skitsamma kanske... roligt där ändå =) men efter jul i mars kanske eller nått sånt?

men du kommer hem till juldan hoppas jag!!=) för då ska tomtemössorna på :P

2008-09-09 @ 14:16:29
URL: http://emmzey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0