Frisk igen!

Det gick snabbt va? :P Behövde bara vara hemma och vila i två dagar!

Idag är det fredag igen, veckorna bara flyger iväg. Kom nyss hem från jobb, ska ner och handla hem lite mat snart sen kanske en liten siesta. Älskar att ta siesta haha :) Sen blir det nog att möta upp Amanda och hennes mamma på en tapas resturang, käka lite och sen gå till nån bar. Får se om det blir nån utgång ikväll, ska ringa Sandra nu och höra vad som händer. Borde egentligen ta det lungt men jag älskar ju att gå ut och dansa här. Behöver ju inte dricka.

Har äntligen lärt mej hur jag beskär bilder och fixar till dom i denna datorn, efter sådär ett år haha. Mina ben såg helt fläckiga ut på denna bilden av nån anledning så jag klippte bort dom :P Och tyckte att den blev så fin så jag lägger upp den, ego som vanligt ;)
Måste ner i affären nu, måste handla hem lite ägg så jag kan laga mina goda omeletter!

Hej sålänge!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Snygging!!!! Så fin bild.. Höres senare! Love u

2008-09-12 @ 16:25:08
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: farfarlina

jaaa verkligen, skit fin puss gumman..

2008-09-16 @ 21:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0