EDUUUU

Hahaha i fredags när vi kom hem från en liten barrunda lite smålulliga så fick jag för mej att jag måste ringa till nån som vanligt. Så jag kollade genom telefonboken och hittade en Edu. Sjukt roligt namn... visste dock inte vem han var men namnet var så roligt att jag var tvungen att ringa. Jag bara: "Vem fan EDUU?!"
Haha kanske inte så roligt nu men i fredags var det :P Lite Barcelona humor.

Igår var vi på en sjukt bra marknad precis här i närheten, riktigt stor var den och där fanns precis ALLT. Köpte två par skor för 10 euro, påslakan, örngott, lakan, en handduk, lite vinglas mm. Dit ska jag lätt igen!
Sen på kvällen drog jag; Amanda och hennes mamma till born och mötte upp Lucy. Gick till en riktigt bra bar där vi var sist också (barcelonas snyggaste dörrvakt jobbar även där:P) Blev en drink där sen mötte jag och Lucy upp två argentinare från förra helgen. Drog till ännu en bar och fastnade där till typ 5 på morgonen, riktigt mysigt och trevligt hade vi. Och dom pratar inte ett ord engelska så jag har verkligen övat på spanskan :) Bra ändå, annars är man så lat att man pratar engelska för det är lättare men igår var jag verkligen tvungen. Och efter ett par drinkar är jag faktiskt rätt duktig tycker jag själv haha. Jaja iaf, sen tog jag och lucy en taxi hem och jag däckade på en gång, sjukt trött.

Idag har jag bara sovit hela dagen, skulle egentligen till stranden men jag orkade verkligen inte, kände mej förkyld och febrig när jag vaknade och har bara vilat hela dagen. Har precis ätit en omelett och nu sitter jag och kränger kex och chips med amanda, hennes mamma och sandra kom nyss hem en runda. Myyys :) Skulle egentligen träffat en person ikväll men neej, pallar ikke. Imorn kanske ;)

Alla killar här är CP på något sätt! Fan för dom! Haha, har gått runt och sagt cp till allting nu hela helgen men det stämmer ju fan. Fotbollsspelaren tex, oh my god! Han är bara too much! Jaja, jag mår bra iaf!

På tisdag ska vi till IKEA wiiieee! Ska äta 10 kg köttbullar med potatis och sås! Åh mamma och pappa skickar ner lösgodis till mej och myskläder och smink och lite annat jag behöver! Längtar! Höll på att frysa ihjäl dessa senaste nätterna, vågar inte ens tänka hur det kommer bli på vintern :S FYYY!

Nu ska jag snart nanna, kanske läsa en bok? 

Besoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0