Det går bra nu

Godkväll! Sitter här i vårt lilla vardagsrum, tänkte bara blogga ett snabbt inlägg sen ska jag nanna med amanda haha. Vi delar dubbelsängen nu och det är så hiiiiimmla mysigt med våra ikeatäcken och allt haaha :P

Jaha vad har hänt här sen sist då? Hmm, allt är bara underbart just nu känns det som. Var ju och träffade honom i söndags på hans bar med Amanda och Linda, blev några drinkar där sen drog jag vidare till en nattklubb med honom en snabbis bara sen åkte vi hem och käka, myste och skratta massa. Har så jävla roligt med honom :)
 I måndags på jobb var jag heeelt slut, hela min kropp kändes som spagetti men vi hade redan bestämt att vi skulle dra till nasty monday och dansa hela natten så jag och amanda laddade upp här hemma och drog dit vid 2-3 på natten. Sjuuukt skoj hade jag, bara dansa och flippa till rockmusik (kan ni fatta de??) hahaha:P
Han spelade där också ju så det var ett plus i kanten ;) Sen blev det lite eftermest här hemma med honom då såklart haha, en kompis till han och amanda sååklaaaaart! Var sjukt roligt det med!

Snacka om att jag var slut igår efter jobb, drog bara hem och käka mcdonalds och kollade på music and lyrcs oc myste. Somnade tidigt och sov typ 12 timmar. Saknade honom igår, helt cp detta..... jag är inte såhär i vanliga fall men jag tänker på honom hela tiden och han är världens gulligaste.
Idag efter jobb kom han och hämtade mej så drog vi och käka och sen gick vi på bio, myyyyys! Såg nån film som utspela sig här i barcelona, Maria Vicky in barcelona nånting.... riktigt bra var den! Sån tjejfilm haha. Sen körde han mej hem och nu sitter jag här med världens dummaste leende... hehe jaaaa, vet inte riktigt mer vad jag ska skriva....

Saknar er där hemma, snart bokar jag biljetten hem över jul, kommer vara hemma över en vecka och då blir det paaaarty! (hoppas jag?) Juldagen med våra tomteluvor hihi! Och mysa med min Lisa och shollan... åh saknar våra långisar och allt vårt där hemma. Och emma och karin, saknar er med även om vi inte har snackat så mycket :/ Ni vet att ni alltid är vlkommna att hälsa på, jag vill det riktiggt mkt! Annars så ses vi i december :)

Nej nu ska jag nanna, natti buenas noches!


Och jag ÄLSKAR Barcelona! ;) <3

Kommentarer
Postat av: [email protected]

gumman! låter som allt är jätte bra.... vad roligt för dig gumman, verkligen!!! jag saknar dig!! vad har du för nummer? ring mig! hade varit super roligt att höra din röst!! tittade på lite bilder, och hörde orup, när dom går förbi står pojkarna på rad... lala remember? ååh!!! älskar dig!!

2008-09-25 @ 11:08:51
Postat av: Lisa

Haha wiiii(= Saknar dig osså mega det vet du! Men vi ses ju snart.. Ska in och kolla honom nu! Puss älskling

2008-09-25 @ 17:30:52
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hihi klart:P Men du, jag missade ditt samtal innan=( Testa sen igen eller imorron. Love u

2008-09-25 @ 19:59:35
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: emma

klart tomteluvorna ska fram... jag sitter redan och räknar ner dagarna.. för juldagen är alltid roligt! vet inte hur eller varför men den är BÄST=)

Boka nu så vi vet när du kommer hem..

och en liten bild på din grabb kan du väl bjuda på :P hahahha

2008-09-26 @ 08:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0