Vintern är här

Uh fyfan vad kallt det börjar bli nu... gracias dios att jag åker till värmen om bara 4 dagar ;)

Jävla skit sterling som jag skulle åka hem med till sverige har ju gått i konkurs. Så nu måste jag hitta en ny resa och det snabbt, blir inget direktflyg för det är svindyrt nu så jag får ta ett sånt jobbigt med byten. Och jag hoppas verkligen att jag får mina pengar tillbaka. Alltid nått jobbigt som ska hända mej.

Nu ska jag fixa till mej och ta en powerwalk till jobbet. Ska bli sköööönt :)

Hejdåååå

Kommentarer
Postat av: Lisa

Amen sluta ååå fa vad störigt!! Hoppas du hittar nått nu, får jag går inte med på att du kommer en dag senaRE;p hihi=)) Puss fismaja

2008-10-30 @ 15:42:51
Postat av: emma

fan vad störigt.. jevla skit.. men jag tror inte man får tillbaka pengarna.. dom sa på nyheterna att om man handlade med kreditkort så är man försäkrad för sånt men om man handlat det kontant så är man inte..

hoppas du får tillbaka!!!

2008-10-31 @ 12:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0