Två resor :)

Gokväll! Snacka om att jag är seg, kom precis hem från honom, har legat där och slappat hela dagen, han har lagat mat till mej och tagit hand om mej :P Världens sötaste....

Var ute igår, blev rätt hårt. Var först och käka med tjejerna sen drog alla åt varsit håll typ. Så jag och Tonia gick till hans bar, alla där skulle ju ut efter stängning, hade hyrt vipen på en nattklubb och det var inte bara vip utan super vipin. Ett helt privat rum som var som en liten egen nattklubb med gratis drinkar mm. Sjuuuuukt roligt hade jag, som alltid när jag är ute med han och hans kompisar. Festade där tills dom stängde kl 6 på morgonen och sen trodde jag ju vi skulle hem och nanna men neeejdå, då blev det efterfest med alla hans kompisar. Naaw dom är så söta alltså, jättesnälla allihop. Dom hade sagt till honom igår att jag är en docka, alltså docksöt och att dom tycker om mej och att vi är så fina tillsammans blablbalbla... :) så gulliga.

Idag har vi bara segat som sagt, legat och pratat om att vi skulle åka nånstans, var ju inne på fuerteventura innan så vi fick rycket (eller mest han haha) och bokade en resa :) så nu ska vi åka till fuerteventura! 3e till 8e november... åh ska bli så mysigt! Och jag har bokat en resa till, hem till sverige i december. Så jag kommer hem den 21e december och åker tillbaka den 30e. Nice!

Ikväll ska jag nog bara va hemma, var ju planerat att vi skulle till city hall men jag pallar nog inte. Är såååå seg. Och hostig och ont i halsen som vanligt :/ Så jag stannar nog här hemma med sandra och dricker lite vin och myser.

Mmmmmmmm jag tycker om honom så sjuuuuuuuuukt mkt!


Hit ska jag och min älskling



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det har är Mamma som säger till min dotter att vara rädd om sig och ta det lungt med festandet, men är glad att du är lycklig och att du trivs så bra. Kram

2008-10-12 @ 21:26:14
Postat av: susan

Ja och detta är "mamma" Susan =)

härligt att läsa att du har det bra och är så lycklig

...va rädd om dig..

kram**

2008-10-12 @ 23:03:14
Postat av: emmaa femma håsnan den blåsan!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tjogge kommer hem!!jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa saknade dej i helgen.. :(

2008-10-13 @ 11:38:42
Postat av: nadja

så sjukt fin bild

2008-10-17 @ 10:13:42
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0