Skinnybitch

Nu jävlar börjar mitt nya liv. Alltså jag har blivit så jävla fet sen jag kom hit här, det bär helt sjukt.. varenda gång vi ska ut och jag ska välja kläder så börjar jag nästan gråta för jag ser ut som en korv i allting! Stackars amanda och sandra som får stå ut med mina ryck :P
Men iaf, igår kom jag och sandra på att vi ska gå på diet tillsammans. Hon åker ju hem om 1 vecka så det blir stenhårt nu och mitt mål är ju fuerteventura om 2 veckor. Kan inte visa mej i bikini såhär, no way! Vi började lite smått igår, gick hela vägen hem från jobb och idag ska vi handla hem massa sallad och sånt sen gå till jobbet! :D Jag är så peppad nu!

Har ni föresten hört om skinnybitch dieten? Man dricker massa vodka cola light (innehåller nästan inga kalorier) och meningen är att man ska dricka så mycket att man ligger och spyr hela nästa dag. Så gör man av med ännu mer! Haha, det var tjejerna på jobbs förslag, tror dock att vi hoppar över den!
Ska ut och cykla med honom nästa vecka också, åh vi jobbar tidigt ska bli så skönt! Sen ska vi till ikea nån dag också, handla lite tavlor och kuddar och sånt tänkte jag :)

Just det, den svenska festen var väl sådär, eller det var ju bra men det blev lite tjafs så jag var lite ledsen. Men nu är det bra igen hoppas jag...

Nej nu måste jag röra på mej, ska ner till affären och handla sallad :P


Här kommer en bild från onsdags, ser askonstig ut jag vet haha

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nää du är så snygg gumman=)) Det gör inget att du ser ut som en korv jag tycker om dig ändå:P

2008-10-18 @ 00:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0