På riktigt..

Gokväll! Tänkte dra iväg ett snabbt kvällsinlägg innan jag går och nannar. Jag är så lycklig idag ju ;)

Jag har varit lite upp och ner sedan i onsdags, blev ju som sagt lite tjafs med honom då. Det är ju så svårt när man inte vet vart man har varanndra, när man inte riktigt vet vad vi är. Iaf, så jag jag hållt mej undan i några dagar. Igår spelade han på city hall så jag, amanda och ida (vår nya flatmate) drog dit. Så roligt som vanligt.. kl 5 när det stängde slängdes dom flesta ut, dörrarna stängdes och vi var ett gäng som fortsatte festen där med gratis drinkar, helt galet. och han var världens sötaste hela kvällen.... han bara: får jag fråga dej en sak? Vill du vara min flickvän? På riktigt? Haha jag blev helt chockad typ.. och sen kom det lite tårar, känslig som man är :P

Så jaa.. det var väl det jag ville få sagt, att nu är vi väl tillsammans :) Och jag är jättekär!



Såhär snygga är jag och mina flatmates en lördagskväll innan utgång.. Guapas! Bara Bill som saknas!





Kommentarer
Postat av: farfarlina

GRATTIS GUMMAN! vad roligt.......... maste forsta att det kanns underbart att vara med nan du tycker sa mycket om!! alskar dig gumman!!

2008-10-20 @ 14:08:21
Postat av: Lisa

Haha jeje har ju fått höra hela storyn idag=) Glad för din skull!!<3 Ring sen igen. Love u

2008-10-20 @ 16:53:20
Postat av: (:emma

kul o snacka ida sweety...då kan du lägga upp en bild på den blivande nu när det är officielt :P

commmee aaaaaaaan!

2008-10-20 @ 20:20:27
Postat av: mormor

Håller med (;emma....kan vi få se en bild

Grattis till din glädje och fast den

2008-10-20 @ 23:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0