överseg

uh här sitter jag och ska snart gå till jobb. Vill bara tillbaka till honom och nanna :/

Var på nasty monday igår... var väl sådär, klarar inte riktigt av sån tung rockmusik. Och sjukt varmt var där, svetten bara rann. Innan var jag hos honom och käka, gick dit direkt efter jobb. Sen skulle han jobba så jag gick hem och fixa till mej sen mötte jag upp amanda och hennes kompis utanför nattklubben. Sen kom min älskling dit också så jag var med honom där. Blev rätt lungt faktiskt, vi drog hem redan vid 5 (!) så hem och käka igen haha, kolla tv och snacka som vi alltid gör. Somnade väl 8 imorse och nu e jag trött som en getabock.

Ikväll ska jag och sandra till roxy med storholken hahahha... ska bli skoj :) Och imorn är det ju den svenska festen som han fixar, ååh ska bli så roligt!!

Nej måste klä på mej nu, ska försöka hinna inom starbucks innan jobb också! See ya!

Och guuuud vad jag längtar tills fuerteventura, ska bli så underbart! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tolleunge.. vet du? JAG SAKNAR DIG!!!! Tur det finns telefon=)

2008-10-16 @ 14:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0