Lycklig

hola! här sitter jag igen i min ensamhet och myser. På en fredagskväll, kan ni fatta det? Hehe, skulle egentligen till Lucy på middag med tjejerna men hon är sjuk stackaren så vi blev hemma. Eller jag och amanda blev hemma rättare sagt, sandra och henrika drog precis ut i partybarcelonanatten. Men jag är så hiiiiiiimmla duktig att jag sparar mej tills imorn :P

Var på mcdonalds innan ch hämtade hem mat och köpte med en flaska vin hem för 14 kronor (vin är sinnessjukt billigt här) men amanda var lite dålig och nannig så nu får jag sitta här och dricka upp det själv. Haha men det gör ingenting :P Jag vill egentligen bara träffa honom ikväll, vi skulle egentligen ses idag ju, skulle följa med honom på sån tatueringsmässa grejs men jag kunde inte för jag skulle på middag trodde jag. Faaaaan! ;) Nej men det gör inte så mkt, träffar honom imorgon ju. Och på söndag ska han på den grejen igen så då följer jag med istället :)
Imorgon har jag bjudit med tjejerna från jobb till nattklubben han spelar på. Bara 80tals och 90tals musik, yeah! Så först ska vi förfesta hos två tjejer från jobb och sen till hans bar(hoppas jag) och sen ut och flippa till gamla klassiker :P

Hoppas amanda mår bättre imorn för vi skulle ju inviga gymmet här rakt över gatan. Riktigt fint och stort med pool, bubbelpool, solarium, bastu.. jaaa allt. Vi tänkte ju ta en riktig spadag där imorn eftermiddag eftersom vår dusch här hemma är ur funktion om man säger så. Översvämmning i hela badrummet :S Suck... finns det nått som funkar i denna lägenheten? Tvättmaskinen har vi väntat på nu i flera veckor. Spanjorer asså.. manana manana. En ny spis och ugn har vi fått iaf, alltid nått. Han säger alltid till mej att vi måste vara hårdare, bara puscha på.. vi SKA ha det annars ringer vi polisen för såhär får det inte gå till blablabla... men jag kan inte vara så hård haha. Men vi är iaf lovade en ny tvättmaskin på mån så om den inte kommer då så får det väl bli hårdhandskarna. Och då får dom fan fixa dushen också. Så bra man har det i sverige egentligen, där fixas allt på ett ögonblick. Men att leva här och inte bara ta allt för givet gör en garanterat starkare. Känns som jag är en helt annolunda person, att allt som hände för bara två månader sen är så långt tillbaka, ett annat liv. Och innan det också, jobben i danmark.... min lägenhet... helsingborg.... känns som 100 år sen. Men jag mår riktigt bra, är lycklig nu... tror jag iaf :P Njuter av livet..
Och även om denna lägenheten har en del att fixa så finns här så mkt kärlek, vi har det så mysigt här och jag känner mej hemma.

Åh jag längtar tills imorn, ska bli så skoj..... och jag saknar honom nu.. vi har det så mysigt tillsammans, bara är liksom. Men vi tar det lungt och det är bra, han har sitt och jag har mitt och när vi väl träffas är det perfekt :) Så jag vill ha det. Och vi hittar på så mkt tillsammans, åker iväg, går ut och käkar, går och shoppar, myser... han är väldigt speciell för mej ;) Hehe ne nu får jag sluta skriva om honom... skulle kunna skriva en hel roman om vad vi gör tillsammans och hur jag känner men nej....

E lite sugen på att dra ut nu faktiskt, får se hur jag gör.. kanske ringer sandra och möter upp dom :P

Lisssaaaaa gumman, fick ditt brev idag... du är ju världens underbaraste, blev så glad.. det lyste upp min dag :) Älskar dej! Tacka sholl och wallewalickan också ;) Hhihi.. Saknar ju er så hiiiiiiiimmlaaaaa mkt!

Ok.. yo voy! Besitoooos!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha ja fick ditt mess igår.. =) Är så glad att du har det bra och att det går framåt i livet. Ringer sen från jobb! Puss lovely

2008-10-04 @ 12:35:28
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Jaa samma här gumman!!! verkligen... Puss!!

2008-10-05 @ 15:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0