Mysig dag

Jävlar vad jag bloggar mycket idag! :P

Sitter här helt ensam nu, kom nyss hem från min baby, Amanda och Ida är på bio. Idag har det varit en riktigt bra söndag. Pigg och utvilad, var uppe tidigt, powerwalkade ner till playan, guuuuud så varmt det har varit idag! Folk badade, solade, spelade volleyboll och allt möjligt. Vi ångrade lite att vi inte tog med bikini men trodde fan inte att det skulle vara så varmt. Men vi låg och solade ändå i nån timme sen tog vi en glass i solen (lönt:P) och powerwalkade hem igen. Svetten rann kan jag lova så varmt det var. OCH DET ÄR DEN 26E OKTOBER FATTAR NI? Hahahah :) Jag blir så lycklig!

Sen var jag hemma ett tag, vilade lite.. e fortfarande inte helt kry i kroppen tror jag. Kan bara äta lite åt gången annars mår jag sjukt illa. Men det är iofs bara bra ;) Älsklingen ringde när han vaknade (typ 17-18 tiden haha) blev kanske lite hårt igår? Så jag gick dit, käkade som alltid och massa mys. Vi brukar alltid ligga på soffan med tvn på, och dom visar alltid sånna spanska humor program typ Jay Leno fast i spanien och jag har kommit på mej själv att jag ligger och skrattar och hänger med i pratet fast allt är på spanska. Utan att jag själv tänkt på det. K bien eh? ;) Åh sen skulle han jobba ju, ville verkligen inte det idag.. vill bara vara med honom hela kvällen. Får se om jag drar ner till baren en runda senare och åker hem med honom eller om jag kan hålla mej vaken tills han slutar så han kan hämta upp mej. Jobbar ju sent nästa vecka så :)

Nej nu tycker jag tjejerna ska komma hem, var man inte sällskapssjuk innan så har man iaf blivit det här nere!

Besoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0