mayonasa sabor suave

är min favoritsalsa :) Bara så ni vet!

vet att jag är dålig på att skriva dessa dagarna men har inte haft tid. Hela helgen var jag med honom, var på tatueringsmässa i lördags, helt galet haha.. så mkt crazy folk. Sen laga vi middag hemma hos honom och myste, vi har ju det så hiiiiimmlaaa mysigt :P På kvällen skulle han jobba sen spela på city hall så vi förfesta här hemma med massa tjejer från jobb, jag och amanda har gjort VÄRSTA dansen till VÄRSTA schlagern haha... så vi visade upp den och fick den på film också, kanske kommer upp här, vem vet ;) sen drog vi till city hall vid 3 tiden. Riktigt roligt var det, bara massa gamla goding låtar som jag och amanda öste till som aldrig förr :D Jag hade ju bränt en svensk cd till honom för där är typ asmkt svenskar så när han drog igång gyllene tider så bara explodera hela stället. Så jävla bra!
Stannade kvar där efter alla hade gått sen åkte jag hem med honom, hahahaha jag trillade i metron också... satte mej ner på knäna typ och sen snabbt upp igen, jag bara: "amanda skratta inte vad du än gör" och hon börjar asgarva såklart och han med, SKITSKOJ VERKLIGEN!!!! ;P hehe, men var väl inte helt nykter, lte lullig om man säger så. Nannade hos honom som vanligt, älskar att sova där. På söndagen mådde jag väl som jag förtjäna, var rejält trött om man säger så. Så vi gick bara ut och käka sen hem till honom och kolla film och myste i soffan hela dagen.

Nu i veckan jobbar jag sent... var bara hemma i måndags och drack rom och cola med amanda och sandra, fick ett litet ryck haha. Igår kom han och hämtade mej efter jobb också gick vi ut och käka och bio. Sen hem till honom och krängde kakor (han kommer få mej att rulla fram snart hhaha) också kollade vi lte resor, kanske ska dra till kanarieöarna några dagar i november, först ville han åka iväg till sverige med mej men när vi börja kolla lite resor  november var det svindyrt så vi hittade lite annat istället ;) Åh jag vill, han är helt inne på det... jag vet inte riktigt med pengar och så... men det hade fn varit nice. Sola och bada, för det kan man inte göra här längre. JAG VILL! Jag älskar att han vill hitta på saker med mej, exakt så jag vill ha det, bara typ... nu drar vi iväg och gör detta.. sån impulsiv :) så myyyyysiiigt!

Haha, jag bara skriver om honom heeela tiden. Iaf... nu sitter jag här med amanda och sandra, sandra har precis serverat oss varin drink så nu ska vi sitta här och snacka skit hela natten :P Det är så soooft att bo här, här i lägenheten, i barcelona, allla underbara vänner man har fått här, jobbet går hur bra som helst, allt är roligt, här finns allt, har träffat den bästa killen... jaaa, allt är underbart :) och mamma och pappa kommer och hälsar på mej den 21 november :D

Nej nu måste jag vara lite social!

En sak bara... efter allt detta jag berättat nu har jag en sak jag har fått lära mej här i Barcelona som jag vill dela med mej av.... Det är bättre att vara ett träd utan löv än ett löv utan träd..... Ett fint ordspråk va, eller hur Sandra? Tänk på det ni!

Hihi chau!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Asså sholli!!!! Om du jobbar sent så ring mig ikväll=)) Miss u! <3 puss

2008-10-09 @ 10:54:09
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: AW

syrri! vem fan är "han"? du får ju ringa så man kan få höra lite skvaller.. nu åker jag och towan om 1 vecka!!!! redigt gött.

jaja ha det gött. pusshaaaaj

2008-10-10 @ 13:07:25
Postat av: [email protected]

ååh låter underbart gumman! fan vad kul... ååååh jag jobbade igår när du ringde!!!! såg det 08 numret när jag hade rast, men duuu... ring mig i veckan, glöm inte skicka numret i mejlet.. hihi.. saknar och älskar dig en massa!!!

2008-10-11 @ 09:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0