Marknad

Idag har jag varit uppe sen 8 imorse, kan inte fatta hur jag kom upp men det gjorde jag :P Så drog vi till encants marknaden, regnade lite så där va inte så mycket dom där brukar vara. Men jag köpte en jacka för 5 euro och en fiiiiiiiin rosa resväska som jag ska ha till fuerteventura. Den är ju så himla fin! Haha :)

Fredag idag, sista dagen på jobb sen är det vacation för mej en vecka! Åhh så underbart. Det kommer gå snabbt nu känns det som, åker på mån, kommer hem på lör.. sen kommer mamma och pappa efter två veckor, sen är det ju december och sen åker jag hem! Eller hem, haha, hem till Sverige, mitt andra hem? Känns som hemma här nu ju. Längtar tills december också, julbelysning i hela Barcelona.. shoppa julklappar, lucia.. haha vi snacka om att vi ska ha ett luciatåg på jobb, alla vi tjejer i min grupp. Får vi fan göra tycker jag :P

Just det ja, jag bokade en resa hem igår, för andra gången.. så jag kommer hem den 22e istället på måndagen. Bra vaa?

Haha sa precis till amanda och ida att det känns som 100 år sen jag träffade min älskling, dom bara "eh det var ju i förgår?" Men det känns som en evighet, saknar honom. Får se vad vi hittar på i helgen, nått blir det väl!

Nu ska jag hänga upp min tvätt, duscha och powerwalka till jobb igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en underbar semester gumman!!! snart kommer du hem ja!!! wiiii! hoppas allt är bra med dig nu och så... ha det jätte roligt och ta hand om dig! älskar dig farfarlina

2008-11-01 @ 11:10:23
Postat av: Lisa

Önskar dig en underbart resa!! Se till att njut och allt sånt.. Hoppas vi höres innan. Annars måste du ringa så fort du kommer hem=)) Puss älskling<3

2008-11-02 @ 14:42:22
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: emma the late 23

tack gummis det var igår..den 2 =)

så det var lite tidigt haha :P men det gör inget :)))

hoppas du får en bra resa.... sol.bada.. och framförallt njuuuuuuuuuuuuuuuuuut och sola... och sola och skrev jag sola?.... ;)

så romantikst ni kommer få det :P

2008-11-03 @ 20:01:32
Postat av: Lisa

Hur har du det älskling???

2008-11-06 @ 16:34:40
URL: http://leyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0