Kräk!

Godmorgon! Vaknade imorse av att jag hade värsta illamående attacken, inte skönt alls. Och när jag väl gick upp var det bara rakt in på toan direkt, spydde 2 ggr och nu mår jag väl rätt ok igen. Skumt.

Tror det är trötthet, var uppe sent igår, ida slingade håret på mej (tack gumman) så nu ser jag ut som en morot ;) Tror jag hade i det för kort tid. Längtar tills december och sverige, till min frisör och mitt solarium! Vi skulle ju sola häromdan (kanske har skrivit detta innan) iaf, dom behövde vårt fucking pass för att vi skulle få sola! Alltså spanien.. suck, lagom komplicerade dom ska vara med allting. Och inte nog med det, det kostar 13 jävla euro för 18 minuter.. fatta.. det är 130 kronor så nej tack, får vara vit tills december, det är vi ju allihopa så no pasa nada.

Idag jobbar jag ju tidigt, skulle egentligen gå till jobbet men jag blev hemma, känner inte för att gå dit när man har spytt hela morgonen.. Igår gick jag hem hela vägen, duktig som jag är! Måste få in det som rutin.. riktigt skönt är det, speciellt när man sitter ner hela dagarna annars.

Nu ska jag vila lite igen, ska ju ut och cykla med min älskling idag haha, han tyckte jag behövde det ;) Hoppas jag mår bättre framåt dagen, pallar inte om det ska vara nån magsjuka eller nått sånt.

Ok.. hejdå ddådådådå!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Naw krya på dig gumman min.. Snart ses vi=) wibidoooo!!! Längtar efter dig snorvlas<3

2008-10-22 @ 00:00:46
Postat av: Lisa

Hahaha naw stackars N.. ;( Tur mamma Toggie fins där och hjälper=)) Hallå din fis du kan aldrig prata länge!!!! Ååååååå.. Fan vad vi kommer ha LÅNGA och DJUPA diskussioner när du kommer till jul!!!! längtar Puss älskling

2008-10-22 @ 14:07:10
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: emma

gumman...vad har du för adress till barcelona?

du kan skriva en kommentar i min blogg så godkänner jag inte den.. så ser folk inte din andress..

mår du bättre nu?

pusss

2008-10-24 @ 09:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0