Kan inte sova

gokväll! Här sitter jag kl 1 på natten och är helt överpigg :S Ska upp kl 7 imorn så det är snart dax att försöka nanna. Allt är fortfarande underbart här, kan inte bli bättre :) Jag älskar barcelona, ska bo här, jobba här, leva här, gifta mej här haha ;)

Var ett tag sen jag skrev ju, orkar inte rabbla upp allt jag har gjort. Jobbat tidigt denna veckan iaf, var ute i måndags och sov typ två timmar men det funkar, jag och amanda har tagit som vana att sova siesta när vi kommer hem från jobb och då orkar man. Sen har jag varit med honom en del... känns bara bättre och bättre för varje gång, tycker om honom jättemycket :)

Idag efter jobb gick jag hem till han, var där ett tag sen gick vi  ut på en liten promenad här i vårt område, älskar att bo här.. så himla fin och mysig stadsdel. Tog en fika och sen hem till honom igen en runda sen mötte jag upp amanda och sandra och vi drog på bio och kolla mamma mia. Sjuuuuukt bra! :) Sen gick jag och amanda till hans bar en snabbis, fick varsin drink och sen tog vi sista metron hem. Och min spanska börjar flyta på rätt bra, pratar ju rätt mkt spanska med honom, han rättar mej när jag säger fel och pratar typ bara spanska med mej. Märker inte det själv men det kommer sakta men säkert. På fyllan tycker jag att jag pratar flytande haha :P

ÅÅh jag saknar er där hemma, har aldrig varit hemifrån såhär länge och det känns verkligen. saknar absolut inte livet och vardagen där hemma men mina vänner och familj och allt sånt typiskt svenskt. Behöver bara komma hem och hälsa på en vecka och få träffa alla. Men bo och leva vill jag göra här!

Just det... sandra ska hem om några veckor och jag och amanda ska hyra ut ett rum i vår lägenhet! Ska ta hem folk på intervjuer och sånt haha.. vill helst ha en kille, gärna en bög som pratar spanska :P Vi har en som ska komma hit och kolla imorn så vi får se hur det går. Han är iofs inte bög.. men jaa.. har lovat Honom att inte hyra ut rummet till en hetro kille :P En tjej eller bög har jag lovat, så det blir nog en bög och det finns det gott om här kan jag lova!

Nej nu ska jag nanna... imorn är det världens bästa fredag igen, wiiieeee! Buenas noches!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gumman, hoppas du har det mysigt idag=)) Riger från jobbet imorron en snabbis.. Puss min sötaste<3

2008-10-03 @ 22:31:10
URL: http://leyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0