Ännu mer kräk och maginfluensa :/

Fyfan alltså, idag har varit den värsta dagen på väldigt länge. Jag kräkte ju som sagt i tisdags morse men sen blev det bra igen, var ute och cyklade med älsklingen på eftermiddagen, jättemysigt, i bara shorts och linne i slutet på oktober :)
Sen när vi kom hem frammåt kvällen och hade käkat och så så började han känna sig dålig. Så hela natten spydde han, jag fick ta hand om honom lille stackaren. Och det var tydligen en riktig maginfluensa han hade fått då.
Nästa dag var jag hos honom hela eftermiddagen och kvällen, var en riktig sjuksköterska, jag blir ju så typ mammig haha när min lille älskling är sjuk.
Och igår var ju Turids sista dag (saknar dej redan gumman) så det blev lite hejdå drinkar här hemma igår kväll men ändå lungt. Och när jag vaknade i morse mådde jag så illa att jag trodde jag skulle dö. Så jag har ju blivit smittad med en rejäl maginfluensa. Bara spydde och spydde hela förmiddagen, ont i hela kroppen hade jag och har fortfarande. Som tur var ringde han mej och ville vi skulle ut och hitta på nått efter mitt jobb. Jag bara: "Jag är jättesjuk!" Snyft.. Och jag måste till sjukhuset men jag kan inte röra mej.. bara spyr.. snyft snyft.. Naaw så han kom och hämtade mej, skulle egentligen till sjukhuset med honom men jag var inte kapabel till det. Man måste nämligen gå till sjukhuset och få ett intyg för att få betalt från jobbet, cp spanien. Jaja iaf, åkte hem till honom, så fick han vara sjuksköterska denna gången. Bäddade ner mej i soffan, satte på engelska filmer till mej, fixade dricka... vi tar ju han om varanndra så himla mycket :) Var uppe var 10e minut och spydde i flera timmar hos honom också, så jävla obehagligt. Tur att jag var där.. hade inte klarat det ensam hela dagen.
Tillslut lyckades jag somna och sov ett bra tag sen när jag vaknade kände jag äntligen att spyattackerna var slut. Tvingade i mej lite mat som han hade fixat och mådde ännu bättre efter det. Och nu är jag hemma igen, han är och jobbar ju :/ Min lille lille älskling... han är sååå underbar!

Ikväll ska jag bara sova.. mår fortfarande piss, är helt utmattad i hela kroppen, usch. Hoppas det blir bättre tills imorgon.

Och bara 1 vecka och 2 dagar kvar tills fuerteventura nu! Tur att maginfluensan kom nu och inte då!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååå stackare ... =( Intte alls kul ju! Tur han finns;P HIhi, saknar din röst nu.. Inte hört den på ett par dagar. Puss baby

2008-10-25 @ 12:14:37
Postat av: Turid

men stackars dig!!!! miss u, puss puss

2008-10-25 @ 14:06:20
URL: http://snaddra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0