solen skiner i Barcelona

Buen dia! Här är det soligt och skönt, riktigt vårväder känns de som fast det är höst. Ska promenera mina 45 min till jobb med Ida idag :)

Kom nyss hem från älsklingen, haha vi behövde bara 1 dags vacation från varandra. Saknade honom sjukt mkt igår och det gjorde tydligen han också för han ringde mej och bara: "jag saaaaaaknar dej, kom och sov med mej" Naaw :)

Nu har jag varit och handlat hem mat, ska strax göra en tonfisksallad och äta på jobb, mmuuumms! Och ikväll fyller Nahuels kompis år så vi ska dit på middag och sen en sväng till nasty monday tror jag. Åh måste ta med mej kläder och smink och allt till jobbet, uh, hatar att jobba kvällar :S

Haha igår var jag och Ida ute i det fina vädret, satt i parken här brevid kyrkan så fick vi för oss att vi ville spela pingis, där finns nämligen ett pingisbord i parken. Så vi var på pingisracket jakt i säkert en timme, det finns fan inte nånstans i Barcelona. Så vi gick hem och kollade massa filmer hela eftermiddagen och kvällen istället. Är sjukt sugen på att spela pingis, får väl fråga älsklingen var man får tag på racketar, frågar han om allting haha.. vad skulle jag gjort utan honom? ;P

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre! Chauu locos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0