Onsdag

Hola! Idag har Amanda kommit tillbaka från suecia :) Känns som en evighet sen jag såg henne fast de bara e ett par veckor. Och hon har tagit med svenskt godis till mej som jag sitter och kränger, mmmm :)

Jaha vad har hänt? Var på nasty monday i måndags med Ida, träffade älsklingen och alla hans kompisar där... var väl sådär, gillar inte nasty så mycket.. för tung musik och äckligt folk. Värsta köttmarknaden. Inte så bra att vara där med sin pojkvän kanske. Sen åkte jag hem med honom, nannade, vaknade, mådde skit, gick till jobbet, jobbade, åkte hem till äslklingen igen, käkade kolla film, käkade glass, nanna, hem och nu sitter jag här :P

Ikväll ska vi ha after work med jobbet, ska bli skoj, längesen vi hitta på något allihopa. Så vi ska boka bord på en resturang, käka och dricka billiga mojitos! Men det blir lungt ändå, pallar inte gå ut eller nått sånt.

Nej snabba ryck nu! Chauuu!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

gumman! hur hade du det på resan? hoppas det var underbart, men det tror jag säkert! jätte fina bilder!! puss!!!

2008-11-16 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0