Long time

Im back! Haha, sjukt längesen jag skrev här.. vet inte varför, inte kännt mej särskilt motiverad eller haft tid. Men allt är fortfarande toppen här, som vanligt :)

Förra helgen var ju mamma och pappa här, var jättemysigt.. var ute och käka på fredagen sen en runda till Nahuels bar och fick goda mojitos, gick jättebra med honom, synd bara att de bara hann träffas en snabbis men det kommer fler gånger ju! På lördagen var vi nere i city och shoppade lite, satt på mysiga uteserverigar i solen och åt tapas. Och på kvällen blev det pizza och en irlänsk bar här i närheten. Sen skulle de ju hem tidigt på söndagen så när de hade gått hem så blev det utgång på city hall med amanda och ida... älsklingen spela som vanligt och sen blev det efterfest med honom och alla hans kompisar till typ 11 på morgonen, herregud! Men skoj var det :)

Denna veckan har gått så snabbt, var på svensk fest igen på city hall i onsdags.. var riktigt skoj där men blev dock lite för många redbull vodka för min del, mkt gråt och bråk från min del när vi kom hem... men det löste sig och nu är det bättre än någonsin mellan oss.. ;) Han är faktiskt riktigt underbar, även om jag vill döda honom ibland så älskar jag honom :)
Idag var vi ute och åt lunch efter mitt jobb, argentinsk buffe, skitgott! Sen gick vi o shoppa lite.. alltså han är galen med att shoppa, det är som att gå med en tjejkompis.. har alltid så roligt när vi shoppar tillsammans. Han köpte en mössa till mej haha, så jag kan gå till jobbet på morgonen utan att frysa ihjäl om öronen. Óch massa strumpor och sånt som jag behöver :)

Nu sitter jag här i vår lägenhet, har faktiskt fått värme idag av vår hyresvärd, det tackar vi för.. inte en dag försent! Amanda och Ida har gått till Catwalk men jag är så sjukt trött så det blir bara att vara hemma för min del. Vi ska ju jobba imorn också, måste jobba in dagar för vi får ju ledigt typ 2 veckor över jul. Men det blir soft imorn.. vi får pizza och alla måste komma i myskläder eller direkt från efterfesten :P haha galet jobb man har!

Jaa det var väl lite om mitt liv för tillfället.. nu räknar jag dagarna tills jag kommer hem till Suecia över jul :) Saknar alla!

Beso!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Böret :) Hoppas allt är bra med dig gumman, det verkar ju så i alla fall!



Kan du vara jättegullig och kolla om mina Michael Jackson CD skivor ligger någonstans i lägenheten i ett svart CD fodral?



Miss you!!!



BESOS

2008-11-30 @ 13:19:23
URL: http://snaddra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0