Hur lyckas jag?

Hola. Vill bara säga att jag har lyckats tappa bort min mobil, fråga mej inte hur men när jag kom hem från city hall i lördags var den borta. Faaaan min älsklingsmobil som jag har haft i snart 2 år nu, alla mina nummer allt är borta :/ Så jag kommer att fixa nytt spanskt nr nu, ska göra det imorn tänkte jag, pallar ej idag. Skriver det här när jag får de!

Var på ikea i lördags med amanda, ida och sofie.. handlade födelsedagspresent till jana.. en stor korg full med svensk godis och mat :) Och åt såklart köttbullar, sååå gott! Sen var vi ju på födelsedagsfest på kvällen, stannade dock inte så länge där utan drog till city hall. Var väl sådär, hade sjukt ont i fötterna och sen blev det lite tjafs men det löste sig. Nannade hos älsklingen och hela dagen igår spenderades på soffan med täcke.. orkade inte röra mej en meter :P Sen gick jag hem frammåt kvällen och hade vänner maraton med amanda, kollade säkert 10 avsnitt :) Mysigt!

Idag är det bara jag och amanda som jobbar kväll, alla andra jobbar morgon. Vi ska ju bara jobba kväll nuförtiden eftersom vi gör ett annat jobb än dom andra. Lite tråkigt men men, rätt soft att det bara är hon och jag där ändå :) Och på fredag kommer ju mamma och pappa, ska bli roligt :) Har fixat så vi jobbar 12-17 då.

Fick ´älklingens bilder från fuerteventura häromdan så här kommer lite fler :) PUSSS!






Kommentarer
Postat av: emma

vilken trevlig bil irl vad det kallas du kör... hur gick det hahhaha :P

2008-11-17 @ 16:06:38
Postat av: Lisa

Tollemög ring idag igen!! Haha nu när vi ska snacka LÄNGEEE =)) Älskar och saknar dig baby<3 Ska bli så himla kul att träffa dig snart

2008-11-19 @ 14:56:51
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: [email protected]

gumman! vad roligt att dina föräldrar ska komma, vad ska ni hitta på för roligt? ser jätte fint ut på bilderna.. hoppas allt är bra med dig! puss!!! saknar och älskar dig!

2008-11-20 @ 10:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0