Hemsk dröm

uh drömde inatt att jag och Amanda var jätteovänner, bara skrek på varandra hela natten. Fyyy!

Idag är det torsdag, imorn kommer mammi och pappi, ska bli skoj! Hoppas det blir fint väder, idag är det soligt och fint så jag hoppas det håller i sig!

Är lite dålig på att uppdatera här nuförtiden.. denna veckan har gått sjukt snabbt, i måndags hade vi tacokväll här hemma med girlsen, blev lite vin och sangria också, myyyys :) I tisdags kom älsklingen och hämta mej efter jobb också drog vi och käka.. sån buffe "all you can eat" haha, jag käkade för hela veckan kan jag lova :P Sen bara hem och nanna, sov 12 timmar helt sjukt. Och igår gick jag hem till honom efter jobb en sväng, bara kolla tv och myste sen skulle han jobba så jag drog hem till Ida och kollade sex and the city filmen, oooh så bra den är!
Skulle egentligen upp i tid idag och städa och fixa men neeejdå.. får göra det ikväll när jag kommer hem. Är ändå uppe till 3-4 om nätterna, min dygnsrytm är fuckt up :S

Nu ska jag snabbt in i duschen och sen gå och fixa ett nytt simkort, är helt handikappad utan mobil, hemskt men sant.

Haha här kommer lite bilder från i lördags, snacka om att vi flippa påväg till city hall, sprang och hoppade och hade oss, åkte "skridskor" på plaza catalonia. 4 svenska idioter ;D








Också träffade vi världens sötaste dvärg! :)




Presenten till Jana

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi tack för pratstunden igår sötis=)) Haha fan vad mongo nu är!!!! Ha en trevlig helg med familjen Wemmert=))) Pussss

2008-11-21 @ 12:25:54
URL: http://leyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0