Fuerteventura

Så ja då var jag hemma igen. Har faktiskt saknat Barcelona lite, älskar som sagt denna staden otroligt mkt :P

Men jag har haft det sjuukt underbart, fuerteventura är fantastiskt fint. Stränderna där, oh my god.. har aldrig sett sånna stränder i hela mitt liv. Milslånga stränder med kritvit sand och turkost vatten turkost vatten. Vi fick bara sol i 1,5 dagar men men, jag njöt sålänge det varade :) Har hunnit med en hel del på bara fem dagar, solat, badad, åkt båtutflykt, ridit kamel haha, hyrt sån öppen bil (vet ej vad det kallas) och kört upp i bergen och ätit alldeles för mycket. Nu är det 100% diet som gäller för mej ;) Nej men vi har haft det jättemysigt, behövde verkligen denna semestern... bara tagit det lungt, ingen alkohol, gått upp i tid varje dag... tror min kropp behövde detta och jag ska försöka ändra min livsstil lite nu faktiskt.

Med min älskling har det gått bra, höll på att döda varandra en dag bara haha, men så blir det ju när man umgås dygnet runt. Men dom andra dagarna har det varit perfekt :) Behöver bara lite vacation från varandra nu ett par dagar :P

Här kommer lite bilder för alla er nyfikna ;)










Kommentarer
Postat av: Lisa

ÅÅÅ fan vad underbart det låter.. Så fina bilder!!! Du måste ju bara ringa=)) Vill höra allt! Älskar dig baby<3 Saknar din röst och DIG.. Shollan osså=)) HIhihihi

2008-11-09 @ 17:44:08
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: Turid

Åh Böret!!!! Jag har bara suttit o väntat i lera dagar på att du skulle uppdatera om din holiday! Ser jättefint ut o ni är så söta ihop!!! Saknar dig!!! Jag har pms humör o är överkänslig o förut saknade jag barca som faan :) sasan är här o vi har det hur mysigt som helst, nu lagar han mat :) vi ska nog åka till norge snart!



pussar

2008-11-09 @ 18:02:52
URL: http://snaddra.blogg.se/
Postat av: emma

åh vad fint där är!!!!! vad e det för "kryp in" du införskaffat dig på stranden hahha :Phur var det att rida kamel? lite vingligt va :P hahha dom är så jääääkla sööööta!!!

2008-11-10 @ 15:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0