Tänd ett ljus....

...och låt det brinna lalalallalaala :) Sitter här och lyssnar på jullåtar, så mysiiigt! Man får ju inte samma julkänsla här nere, kan inte fatta att det bara är en vecka kvar nu. Sjukt!
Idag har jag varit ledig, min sista semesterdag. Spenderade den med honom, varit ute och käkat och sen skulle vi egentligen till den där kända parken (kommer inte ihåg vad den heter haha) men det har regnat hela jävla dagen så det blev film och glass istället.. tar allt som det kommer nu, tycker om att umgås med honom och sen får vi se hur det blir när jag kommer tillbaka hit.

Snart ska jag ta itu med vårt berg av disk som bara växer och växer :P Sen kommer det hit några killar som Amanda och Ida träffade i helgen, ska dricka lite vin och kanske ut på en bar här i närheten. Kul att träffa lite nytt folk faktiskt :)

ok chauuu!

Kommentarer
Postat av: emma

låt det brinna, låt det brinnnaaa älskar den låten :P hahah den e så fiiin..snart ses vi KAN KNAPPT VÄNTA :pihihih ska blir såå roooolliiight :P

2008-12-17 @ 20:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0