Snoret rinner

Snacka om att jag har gått och blivit förkyld, har redan snytit upp en hel toarulle den halvtimmen jag har varit vaken. Det slutar aldrig, fyfaaaan! Inatt har jag fått andas genom munnen, vaknade med igentäppt näsa, fruktansvärd huvudvärk och uttorkad munn.. stackars mej! Hittade som tur var några ipren på Idas rum så nu mår jag lite bättre. Måste dock gå och jobba, förlorar pengar annars ju och det har jag inte råd med!

Igår skulle jag egentligen ut med tjejerna efter jobb, först Pepino och sen till nån annan fest men det gick verkligen inte. Gick hem till älsklingen när jag hade slutat, fick middag och därefter mådde jag ännu sämre så jag fastnade där i soffan i hans knä. Han är alltid så gullig när jag är sjuk.. tar hand om mej och är världens sötaste. Kanske killar blir sånna, får känna sig manliga och behövda? Kommer inte ihåg att nån av mina förra pojkvänner har varit sån när jag var sjuk, speciellt inte mitt senaste ex, tsss.. jaja, honom ska vi inte dra upp här något mer! Och han innan idioten var ju världens bästa men det var så längesen, kommer inte ens ihåg om jag var sjuk när vi var tillsammans.
Jämnför fortfarande mycket med honom, han är liksom mallen för den perfekta pojkvännen. Men det får jag ta och sluta med, alla är ju olika och alla förhållanden är olika. Hur kom jag in på det här nu liksom? :P

Idag är det torsdag, snart helg och två veckor kvar till jag åker "hem"!!

Nu ska jag snora vidare.......

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jaa och vad jag längtar =)))) Wii..

Haha sluta snacka om den ynkliga idioten nu!! Han är inte ens värd dom orden.. Ööö!!!! haha.. =)

Men du baby, krya på dig<3



Ses snart:D

2008-12-04 @ 12:40:34
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: Lisa

Älskar dig!!!

2008-12-08 @ 15:16:36
URL: http://leyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0