Sista veckan

Måndag igen och sista veckan för oss i Barcelona innan jul! Finns inga ord som kan beskriva hur glad jag är att jag ska hem till Sverige ett tag. Hoppas dessa sista dagarna går snabbt!

Denna helgen har varit lugn, blev iofs lite vin och dans här hemma i fredags haha, men här hemma i vårt trygga vardagsrum klarar jag av att bli lite rund om fötterna ;) Sen har det bara varit sex and the city och lite mer sex and the city hela helgen, min terapi :P Har hänt en del med honom också men inget jag orkar skriva om här....

Nu ska jag till Lidel och handla drickyoggi och tandkräm...

Varför ska allt vara så svårt? Förra veckan ställde jag in mej på att bara tänka på mej själv och radera honom från mitt liv men hur lätt är det när han kommer tillbaka till mej om och om igen... får se hur vi ska ha det, just nu vet jag varken ut eller in :S

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0