Orkar inte!

godmorgon eller vad man ska säga? sitter här och är sinnessjukt trött, vill bara sova och sova och sova lite till. Tror verkligen att jag behöver en liten semester från jobbet och Barcelona nu!

Denna helgen har varit lugn och skön, behövde nog det. Var ute och käka med Ida, Sofie och Jana i lördags.. jättemysigt. Sen blev det lite barer och hem och nanna. Myste med älsklingen på söndagen som vanligt :)

Haha igår flippade jag ut lagom :P Jobbade till 21 ju och därefter hade jag bestämt med nahuel att vi skulle ses, jag skulle hem till honom och sen ut och käka eller nått. Så jag gick dit efter jobb, stod där och ringde på i säkert 10 min, ingen som öppnade. Ringde och ringde, skickade sms men neejdåå inget svar! Började få lite smått panik, han är alltid hemma när vi bestämmer att vi ska ses och han svarar alltid på mobilen. Så massa hemskheter började gå igenom mitt stackars huvud, har han krockat med bilen? Är han arg på mej för något? Så jag gick hem, satt här i vardagsrummet och var helt förstörd, fattade ingenting. Typiskt att man alltid ska hetsa upp sig och föreställa sig det värsta men vad gör man inte liksom? Haha, sen ringde han efter 20 min typ och då hade han sovit den dåren. Men fyfan vad orolig jag var!
Så han tog med mej till Prinssesa 23, min favoritresturang här och det vet han naaaw.. käkade nachostallrik, den bästa i hela världen kan jag lova! Drack lite vin och myste :) Sen hem till honom och drack en varm chocklad haha. Har typ lekt och busat hela natten, shit som jag har skrattat, somnade inte förrens 5 imorse typ.. så kanske därför jag är lite död nu?

Jaja.. nu ska jag hänga upp tvätten, duscha kanske haha.. och sen gå till jobbet. Eller ta tunnelbanan, känner mej rätt lat idag faktiskt :P

Åhh vad jag vill ha ett nintendo wii faaaaan asså! Kollade lite igår med älsklingen.. dom är ju rätt dyra men jag vill vill villllll ha ett! Kanske köper ett tillsammans, får se.. ska kolla i sverige också om dom är billigare där!

Nu är det mindre en 3 veckor kvar, wiiieee! Drömde om shollan inatt, naaaw lille lille sholl, hon är ju så himla liden! ;)

Adios!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag älskar nintendo wiii...du måste testa bowlingen och boxningen ;) svinskoj! rena träningspasset! ses på jobb! pusspuss

2008-12-02 @ 12:45:16
URL: http://sofiiiii.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahaha fingret=)))))))) Var vill det!!!!! Var träffade dete?? hahahahah !! Alltid lika skoj att snacka med dig baby.. Snart SES VIIIIII =)) weii

2008-12-02 @ 17:59:51
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: farfarlina

gumman!!!! hoppas allt ar bra! ja, tycker du ocksa om nintendo??? jag satt dar varje dag nar jag var mindre, haha skit roligt!!! saknar dig!!! alskar dig!!

2008-12-03 @ 11:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0