Mej själv

Sitter här och tänker lite för mej själv. De senaste dagarna har varit sjukt jobbiga, en flashback från i sommras eller vadå. Och jag blir bara så arg på mej själv att jag tillåter mej att må såhär en gång till. Var det inte nog i somras liksom? Eh joo...
Jag åkte hit här för att komma bort från Sverige, för att skaffa mej ett nytt liv, för att hitta mej själv. Och vad händer? Jo, jag träffar en till argentinare efter bara 1,5 månader här. Allting gick så snabbt innan jag åkte hit... var med om världens jobbigaste göra slut period, bokade biljetten hit direkt, åkte hit och riktigt letade efter en kille som kunde fylla tomrummet. Och det fann jag ju och blev upp över öronen kär. Och allt jag har gjort sen jag träffade honom har varit för hans skull, jag ställde in mitt liv efter honom, han var allt för mej här. Men det funkade ju inte såklart, jag älskar honom det gör jag verkligen men jag måste skaffa mej ett eget liv här och vara självständig annars kommer jag aldrig kunna leva och bo här som jag vill göra. Jag måste tänka på vad JAG vill...
Nu ska jag bara vara med mina vänner, hitta på saker.. gå till nya ställen och inte bara vara där han är. Det går inte, jag förstör bara för mej själv. Och snart kommer jag hem till Sverige, ska bli så jävla skönt.. måste bort härifrån lite nu. Och komma tillbaks med nya krafter. Sen nästa år blir det ny lägenhet, plugga förhoppningsvis och bara tänka på mej själv.

Tack alla ni här som verkligen finns för mej och får mej att må så mycket bättre, vad skulle jag gjort utan er? Amanda, Ida och Jana.. ni är underbara :) Och min Lisa såklart... alltid här för mej.

Nu ska jag duscha en snabbis och promenera till jobbet, soligt och fint väder ute idag.. ska bli så skönt med en powerwalk. Jobbar ensam ikväll också.. rätt skönt det också.

Nu ska jag bli en ny människa jadååååå! Adios!


Kommentarer
Postat av: [email protected]

gumman! tänker på dig, du är stark.. du fixar detta! det kommer bli til det bästa! snart ses vi gumman! saknar dig.. älskar dig! puss

2008-12-11 @ 16:54:05
Postat av: Pappa

Bra skrivet Therese. Ska bli kul att ha dig hemma.

2008-12-11 @ 17:17:55
Postat av: Lisa

Naw gumman snackade precis ju.. Jag du fixar detta=)) Saknar dig som vanligt och allt sånt!!! Och om 1,5 vecka så ses vi wiie!!



Älskar dig gumman<3

2008-12-11 @ 17:40:57
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: emma

=) hihi vad kul att du fick det.. man vet aldrig men spanjorer :P stoppar brev i fickan o sånt.. heheheh nää men det kommer bli skit skoj.. bra att du får komma hem till oss lite så du kan glömma detta som hänt... tror du hade för bråttom in i något nytt...man behöver tid till att läka ... o det skadar inte att stå på egna fötter... då växer man som människa!

Snart ses vi

puss!!

2008-12-11 @ 17:58:45
Postat av: mormor

Bra jobbat! Mycket starkt av dej. Du vinner!

2008-12-11 @ 20:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0