3 dagar

Herregud bara 3 dagar kvar tills jag åker hem nu! Blir helt nervös när jag tänker på det haha :) Känns som jag har miljoner saker att fixa innan men jag hittar ingen tid. Måste köpa lite grejer och så.. hoppas hoppas vi får jobba tidigt imorgon så vi kan gå på stan sen. För sen imorn kväll ska vi ut och då vet jag att lördagen kommer att spenderas här hemma :P Måste packa då också (Amanda är redan klar haha) Jaja, det löser sig :)

I tisdags hade vi ju besök av två killar, jättetrevliga var dem.. drack massa vin och spelade öl(vin)spelet :P Riktigt skoj var det och så skönt det kändes att träffa nytt folk och bara snacka. Så igår var jag sjukt seg, trodde jag skullen dö av huvudvärk när jag vaknade men det fixade sig med två alvedon och en dusch. Sen jobbade jag ensam igår, så tråkigt.. men idag har jag iaf lilla amandas sällskap :)

Åh vad jag vill ha sommar igen här i bcn! Just nu har jag ingen ork till någonting, vill inte gå ut, vill inte klä upp mej, vill bara sitta här hemma i myskläder och sex and the city och vänta på söndagen. Behöver verkligen en sverigesemester nu! Kallt och jävligt är här också, inte som sverige men tillräckligt för att bli lite vinterdeprimerad. Usch ja vad jag klagar!

Saknar mina tjejer i hbg.. blir en mysig fika på mån (och tis??) som jag lääängtar!

Här kommer två bilder från våra fikakvällar förra vintern :)




Och en på mej och amanda, en galen kväll i sommras innan roxy



Nu vill jag HEM HEM HEEEEM! Och sen tillbaka till våren och sommaren!

Kommentarer
Postat av: emma

ja kom fan hem nu.. jag e osså depp.. hatar hösten detta året.. ruskigt väder varje dag.. ussh piii hate it...

vi ska ha SKIT KUL PÅ JULDAN... så kul att du uppskattar det... när man anstängt sig så som jag lisa att fixa och dona till allt.. :)

kul att du visar att du gillar det vi gör..

ville bara säga att det uppskattas!=)

puss på nosen ses snart

2008-12-18 @ 18:37:15
Postat av: emma

ja kom fan hem nu.. jag e osså depp.. hatar hösten detta året.. ruskigt väder varje dag.. ussh piii hate it...

vi ska ha SKIT KUL PÅ JULDAN... så kul att du uppskattar det... när man anstängt sig så som jag lisa att fixa och dona till allt.. :)

kul att du visar att du gillar det vi gör..

ville bara säga att det uppskattas!=)

puss på nosen ses snart

2008-12-18 @ 18:37:17
Postat av: [email protected]

aaaaaaaaw fina bilder gummaN! snart ses vi.. saknar!!!

2008-12-20 @ 10:20:36
Postat av: èmma

imorrn kommer du=)

2008-12-20 @ 12:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0