Salsa y espanol

Det blir bättre och bättre här i Barca :) Började jobba i måndags, blev dock lite krångel med den avdelningen jag skulle vara på så jag får vara på en annan avdelning i två veckor. Men det gör inte mej nånting, gruppen är jättego och arbetstiderna är perfekta, mån-tors 14.45-21, fre 14-19. Eftersom allt händer på kvällen här så kan man bara gå och ta en drink efter jobbet, gå ut och käka, jaa whatever :)
Och sen har jag tänkt börja på en spanskakurs med en tjej i min grupp och det är perfelt att göra det innan jobb. Sen har vi kollat salsaklubbar här i stan så på lördag blir det en klubb som heter Mojito. Ska bli niceee :) I

går efter jobbet drog vi hem till en tjej och drack lite vin och öl. Massa svenskar och två venezuelare haha. Var trevligt, orkade dock inte följa med ut så jag drog hemmåt runt 2 tiden. Hade lite problem att hitta vägen, fick fråga mej fram med dem lilla spanskakunskaperna jag har men jag kom ju hem tillslut :P Känner mej helt trygg att promenera här i dessa områdena själv, här är så lungt och skönt.

Jag tror faktiskt jag kommer bli bra här, igår tog jag metron själv, bytade linjer tre gånger och det gick utan problem. Det är inte så krångligt som jag trodde.

Nu ska jag äta, duscha och sen bege mej till jobb. Vädret är underbart, går var det nästan föör varmt men idag är det perfekt, typ 27 grader och lite moln. Hur är det hemma i sverige? Hörde att det regna ;) haha. Jaja, måste snabba mej..

saknar er alla där hemma!!! <3 Chauu

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååå låter skit trevligt.. Jag kanske flyttar en svänga till dig;P haha.. Hade vatt dajligt=)) Kul attt snacka med dig innan och höra att att är bra! Puss puss miss u baby

2008-08-13 @ 14:43:40
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: annika

bra man ska våga!=) var jobbar du nånstans? fixade du det hemifrån eller när du kom ner?



//annika

2008-08-17 @ 12:36:34
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0