Saknar honom.......

så var han tillbaka i argentina, tillbaka där allting började...

Känns jätte konstigt, kan inte hjälpa det. Sist han var där var vi så kära och nu inte ens ett ord har man fått. Det är så hemskt att en person man trodde skulle älska en alltid bara kan lämna en och bli helt kall. Var tog alla känslor vägen? Kommer jag nog aldrig få veta...

Har fallit tillbaka rejält nu sen i förgår när jag fick reda på att han åkte hem. Jag som hade det bra här. Men det blir bättre, det måste det bli... måste bara vänja mej vid tanken att han är där igen. Och släppa honom.

Imorgon flyttar vi iallafall förhoppningsvis. :) Den tanken får mej att må bättre. Att ha vänner omkring sig när man känner såhär... och sandra och amanda är underbara :)

Och jag saknar min lisa såååå mycket! Och alla ni andra också, kom och hälsa på mej när ni vill ok! Hade behövt det nu..

nu ska jag nanna, ska upp tidigt imorn och få nycklarna till lägenheten (hoppas hoppas)

Måste släppa taget..................... ska det verkligen vara såhär svårt?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gumman du är stark och kommer fixa detta.. Vet ja!!! ÄLsdkar dig såååå och saknar dig osså mega! Ring mig imorron efter 5. Slutyar skolan 3 men är inte hemma i hbg förren 5. Pusspouss

2008-08-31 @ 20:53:12
URL: http://leyza.blogg.se/
Postat av: Turid

Böööret, du måste vara stark! Vi dricker Sangria i veckan så får du anat o tänka på!



"Vilken jääääeeevla Studiååå??"

2008-09-01 @ 16:28:07
Postat av: farfarlina

jaaaa laattt!!!! saknar dig gumman!!!! hoppas allt loser sig till det basta, men det gor det!!! vi hors snart. puss!!!!

2008-09-04 @ 15:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0