Rullar på

Ja de rullar på här i Barcelona :) Jobbet går skitbra, trivs som fan o de e roligt att gå dit. Och jag har tagit det lungt med festandet nu i två dagar, riktigt stolt över mej själv :P Har bara blivit en öl i parken efter jobb. (JAAA jag har lärt mej dricka öl sen jag kom hit, tro de eller ej:P) Det enda man har råd med ju!

Det enda som fattas nu är en lägenhet men vi håller på att fixa så det löser sig snart. Jag o Amanda o Sandra från jobb ska dela nått eget, blir bäst så o när man e tre så blir det relativt billigt. Och vi kommer få skitskoj tillsammans :D

Haha jag o Amanda var o kolla på en lägenhet i helgen, en delad. Och han som har den var nog den snyggaste killen jag någonsin sett :P Har inte sagt till honom än att vi inte kommer ta rummen haha. Ska träffa honom ikväll o ta en drink eller nått o gissa vart han kommer ifrån? Jaa just det de kan ni nog lista ut.... En Argentinare till... pordiooos! Hehe jaja, e ändå inte redo för nått seriöst, e bara skoj att träffa nytt folk o att han ser ut som han gör gör det ju inte sämre!

Nej nu måste jag snabba mej, ska ner och fixa ett spanskt nr och sen till jobb. Och jag vill att folk ska komma o hälsa på mej snart!!! Kan ni det?? Saknar er! :(

CHAUU

Kommentarer
Postat av: farfarlina

nu hittade jag antligen hit,gick in pa en annan!!



haha fan vad kul gumman! att allt gar bra, har skickat sms till dig... barcelona later som en skit mysig stad!!! love you! pusss

2008-08-21 @ 10:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0