Mysig kväll

Gomorron! Har precis vaknat och skulle lätt kunna sova fem timmar till :P Har vänt min dyngsrytmen helt. Men måste börja göra ve mej snart för jag måste ner till vodaphone idag IGEN för igår kunde dom ju inte hjälpa mej för jag hade inget leg med. Idioter, där stod jag och köa i 45 minuter. Jag bara "PORQUE???" Jaa pga terroister säger han. Tsss, ser jag ut som en terroist? Haha, jaja komplicerat allt ska vara här i spanien.

Jaha, igår kväll då? :P Drog med Amanda och hennes pappa o co till gracia festivalen, satt på en mysig uteservering o åt tapas och drack öl (alltid). Sen mötte jag upp Honom, gick genom halva stan och snackade för vi skulle möta upp några kompisar till honom i en park som låg en jävla bit bort. Men det var skönt, var en skön kväll, inte för varmt.. och det var mysigt att bara gå där och snacka massa.
Så träffa vi hans vänner, jättetrevliga.... satt och snacka och drack vin i en park. Har fått öva upp mina spanska kunskaper ytterligare, men det e lättare att snacka med argentinare för det är ju den spanskan jag har lärt mej.
Jaaa, sen drog folket hem och jag och han promenerade ytterligare några kilometer i stan, ännu mer snack, gillar honom hittils, han e smart och vet vad han snackar om. Sånt gillar jag :)
Tillsut satte vi oss på en bänk tills 4 på morgonen och då kände jag att det var dax att ta en taxi hem, så det var bara hem och nanna. Men mysigt hade vi verkligen och vi kommer säkert ses igen :)

Nu måste jag duscha! Karin gumman, jag såg nyss ditt sms, jag ringer dej från jobb idag ok? :D Stressad som en gris nu!

Besitos para todos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0