Trött som en get

Uh fyfan vad trött jag e idag, har precis börjat jobba men orkar inte ringa några samtal än. Vill bara sova en lååång siesta! Hehe men jag får skylla mej själv, är man uppe hela nätterna så blir man trött.

Igår var efter jobb drog vi ner till barceloneta och käka (aioli såklart vad annars:P) Sen mötte jag och Amanda upp "min" argentinare och hans vänner i gracia. Lite för mkt drag där kanske, galna punkare och rockare som hoppar runder och svinar och spiller öl och rökar på. Usch! Men jag hade trevligt sällskap iaf :)
Så, det blev ju att man blev uppe hela natten, somnade typ 7 imorse och trodde jag skulle dö när jag var tvungen att gå upp kl halv 12. Men det gör faktiskt inte så mkt för jag hade sååå mysigt igår! ;) Tog metron hem till Amanda direkt när jag vakna som bjöd på frukost, hon är en pärla hon ;)

Åh alla mina jävla samtal idag är hopplösa, antingen är alla sjukt sura eller telefonsvarare eller pratar dom inte svenska. Segt, men om 4 timmar är det HELG! Wiiee! :D Har rätt mycket som händer men måste iaf klämma in beachen och en shoppingrunda. Och kolla lägenheter + festa + mysa lite.. phhuu.. hahaa :P Jaja det ska nog gå.

Jag har det bra nu :) I stort sätt. Fattas bara lägenheten nu men det fixar vi i helgen!

Nu har jag snart rast och då ska jag till starbucks och köpa mej en FET latte så jag vaknar till liv. Har inte kunnat tänka på något annat än den jävla latten sen jag kom hit haha.

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi har lägenhet, wiho!!!



Puss o Kram

2008-08-26 @ 18:41:46
URL: http://snaddra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0