Lägenhet!

ÄNTLIGEN har vi fixat en lägenhet! Så jävla skönt är det :D Flyttar antagligen på sön eller mån, ska ner och skriva kontrakt imorn. Vi hade sjuk tur, den ligger centralt och i ett bra område 83 kvm med tre stora sovrum, kök, vardagsrum, två balkonger och fullt möblerad. Vi har till och med ett piano hahaha :P Är så glad att jag ska flytta ifrån skitlägenheten jag bor i nu!

Annars då, det är full rulle.. helgen var toppen, festade med två sjukt roliga killar, dom pluggar dock i frankrike så dom åker snart dit igen men de var roligt så länge det varade. och man är i barcelona herregud, här finns sjukt mkt folk och killar haha så jag bara lever livet och njuter :)

Sitter här på jobbet nu, två timmar kvar... vi har typ bytat namn här, jag heter Böret haha, lätt det roligaste namnet jag har hört, visste inte ens att det fanns. BÖÖRET på redig skånska. Vi har en lista här på massa roliga namn så det är bara att välja men Böret är mitt! Haha, ska ringa och presentera mej som böret snart, måste bara samla mej om det går. Sandra heter Turid, också sjukt charmigt :)

Och så ni vet ni där hemma som funderar på att komma och hälsa på mej, från och med nästa vecka är ni mer än välkommna att bo hos oss, vi har plats :) Ska till ikea snart och handla lite saker, bla. en madrass så vi kan ha gäster. Och vi har även en dubbelsäng och ska fixa en bäddsoffa! Karin, jag vet att du e sugen! ;)

En timme kvar här nu,sen ska jag hem och städa. Där ser ut som en bomb och min flatmate har dragit till Amsterdam bara så och vet inte när hon kommer hem. Synd för jag kommer inte vara kvar där ändå mohhaaha!

Chauu besos mis amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0